Referenties

header referenties man met verrekijker

A few happy clients

Logo Haex

Haex

Bouwbedrijf Haex profileert zich als één grote familie. Offline, met een hecht team van enthousiaste medewerkers. En online, met een uitgebreid netwerk van trouwe vrienden. Met foto’s, nieuwsberichten en vacatures op Facebook zorgt Hyggle voor een continue gezinsuitbreiding.

Body2Win

Body2win

Met gezond verstand afvallen? Body2Win zet je op een koolhydraatarm dieet boordevol eiwitten en lekker eten. Met gezond verstand opvallen? Hyggle stilt je honger met kwieke tips & tricks op Facebook, Instagram en LinkedIN. Inclusief online platforms voor klanten en partners.

logo Vestio

Vestio vastgoedmakelaar

Vestio onderscheidt zich door residentiële projecten op toplocaties in Limburg & Knokke. Ook Hyggle speurt naar de beste plekken …  op het net. Onze online buurten zijn heel sociaal. Je vindt er heel wat vrienden, legt er waardevolle contacten en bouwt een netwerk uit dat ‘vast goed’ scoort.

Mobbit Logo

Mobbit

Zuivere leidingen, net zo uitgepuurd als de glasheldere communicatie van Hyggle. Daarvoor staat Mobbit. Zij gebruiken de kracht van microvezel om leidingen snel en eenvoudig te reinigen met water en zeep. Wij kiezen voor de macrokracht van Facebook. Zodat ze ook online de – euhm – leiding in handen nemen.

logo Thermoplaster

Thermoplaster

Wie regelmatig loopt te ijsberen over zijn isolatie, kan maar beter in zee gaan met … een pinguïn. De muurpleisters van Thermoplasters zijn waterproof. Zelfdichtend. Isolerend. Net als de verenlaag van de pinguïn. En wij? Wij zorgen voor de coole touch. Op Facebook.

Logo Breetec

Breetec

Sterke communicatie die de druk op de ketel houdt. Zonder een spoortje van metaalmoeheid. Dat krijg je als je twee koningen rond de tafel zet. Breetec, de koning van de veiligheidsklep. En Hyggle, de koning van de sociale media.

Immo-Wereld Logo

Immo-Wereld

Jouw thuis vinden: dat is hún wereld. De juiste indrukken maken: dat is de onze. Zij met huizen, appartementen en bouwgrond. Wij met Facebook, Instagram en blogs. Zo bereiken we samen heel de wereld.

Logo Winprof

Winprof

Niet toevallig kiest profielenmaker Winprof voor Facebook als favoriete sociaal netwerk. Facebook is nu eenmaal het pérfecte kader om Winprofs profielen in de kijker te zetten. Niet alleen met likes en shares, ook met posts die hun sociaal profiel versterken. Hyggle houdt het gesprek gaande.

B-sure

B-sure

Vermogensplanning voor een financieel gezonde toekomst? B-Sure praat erover. Ook via sociale media. Hun website, Linked In- en Facebookpagina staan boordevol tips waarop je kunt rekenen. Opbouwen, beheren en overdragen: het is niet alleen belangrijk voor een vermogen, maar ook voor digitale content.

logo Erie water treatment

Erie water treatment

Elke waterdruppel is een sociaal netwerk van moleculen. Met een sterke cohesie én liefst zo ‘zacht’ mogelijk. Hyggle bouwt voor Erie een zee van contacten uit op de B2B markt, druppelsgewijs. Met posts die je doen watertanden. Of hoe H20 kan uitgroeien tot H2.0.

Logo Prestige

Prestige

Prestige Group is toonaangevend in geprinte media. Geef ze eens ongelijk. Ook wij doorbladeren met plezier hun mooie jaarboek en corporate magazines. En breien er vervolgens een digitaal verlengstuk aan. Dit jaar pakken ze uit met het Prestige Trendboek: Het lifestyle-referentieboek met de allernieuwste trends voor 2018. In ieder geval, heel wat pages die ook online – euhm – prestige uitstralen.

Logo Gallo Romeins Museum

Gallo-Romeins Museum

Het Europees Museum van het Jaar 2011 neemt je mee op een tijdreis: van de prehistorie tot het einde van de Gallo-Romeinse tijd. En toch … is het actueler dan ooit. Dankzij een online vertegenwoordiging waar Caesar en Ambiorix stikjaloers op zouden zijn. Of hoe ook wij vandaag jager-verzamelaars zijn … van leuke nieuwtjes.

Brico Bilzen

Brico Bilzen

Sociale media hebben wel wat weg van een doe-het-zelf-bouwmarkt. Hyggle heeft alle materialen in huis om voor Brico Bilzen een sterk netwerk te ‘bricoleren’. Wij hameren op kwaliteit, beitelen overbodige informatie weg en werken elke campagne af met een likje strategie.

Logo Circuit Zolder

Circuit Zolder

Na elke haarspeldbocht en chicane een koffer vol nieuwe likes? Circuit Zolder schakelt met Hyggle een versnelling hoger in sociale media. Kwestie van deze ‘Wereld op Wielen’ ook online in pole position te brengen. Week na week entertainen we het publiek met video, foto’s, conversation en nieuws! Funfastic it is! Evenement na evenement.

logo Het Huiskantoor

Het Huiskantoor

Kopen, verkopen, huren, verhuren … Het Huiskantoor is ‘thuis in uw vastgoed’. Terwijl Het Huiskantoor zich focust op de regio Lommel, richten wij onze blikken op het wereldwijde web. Op die manier zetten we de voordeur wijd open voor nieuwe bezoekers én … vrienden.

logo Avento

Avento

De Avento oplossingen zorgen ervoor dat u de juiste tijd spendeert bij de juiste klant en met het juiste inzicht, zowel in uw sales- en marketing-, als in uw service-activiteiten. Een systeem dat verder reikt dan gewone CRM. In tal van sectoren: van food en drinks over textile tot logistics en industry. Wij maken hen nog meer bekend ‘in the field’. Met posts die hun community verder uitbouwen.

logo EDF Luminus

EDF Luminus

De tweede grootste energieproducent en -leverancier van België ‘hot’ maken online: het geeft ons heel wat positieve energie, die we graag opsparen. Want energienetwerken vertalen naar sociale netwerken vereist een lumineus ingenieuze aanpak!

logo Harmony Group

Harmony Group

Kansen moet je grijpen. Dat is zo in de liefde, dat is zeker zo op social media. Nieuwe mogelijkheden en veelbelovende perspectieven vergen vaak eerst een omslag in het denken. En wie verandering predikt… die kan Harmony helpen. Bedrijven laten evolueren en groeien: het is de core business van software integratie expert Harmony. ‘Team up for change’ is bij hen meer dan een kreet. En de change? Die voltrekt zich in een sociaal netwerk dat alsmaar verder uitdeint.

logo Eazykeukens

eaZy Keukenstudio

De gezelligste plek in huis? De keuken! Zeker als je een model van eaZy keukens in huis haalt. Hun recept? Een mix van zorg, persoonlijk advies en service op maat. Wat een toeval: zo bereiden we ook onze sociale campagnes. Waarmee we steeds meer relaties bereiken. Al dan niet … aan hun eaZy keukentafel. Het smaakt altijd.

 

Logo Janssen Marres

Immo Janssen-Marres

Dat prettige thuisgevoel: je vindt het niet alleen in de panden van Immo Janssen-Marres. Ook hun sociale media-kanalen hebben een hoog ‘ik kom thuis’-gehalte. Hier piep je met plezier door het digitale sleutelgat. Wat je ziet? Vastgoed dat je hart sneller doet slaan. 

logo Atrium

Atrium opleidingen

Atrium geeft professionele opleidingen aan medewerkers in de bouw-, transport- en logistieke sector. Daarbij werken ze met een centraal, digitaal platform. Our kind of guys. Alleen is ons platform het wereldwijde net. En zijn wij getraind in de uitbouw van sociale netwerken en het transport van likes en posts. Wij zorgen dat elke boodschap veilig de eindlocatie behaalt.

accuraad logo

Accuraad

Soms zijn boekhouders en belastingconsulenten zoveel meer dan – euhm – belastingconsulenten en boekhouders. Accuraad versterkt ondernemingen met financiële expertise en knowhow. Ook wij versterken. Met online expertise en knowhow. Correct. In raad en daad.