en wat maakt
ons happy?

Team Hyggle is creatief én ervaren. En vooral gebeten door social media. En we willen eer van ons werk want onze missie is nobel: ‘Geluk exporteren en elk bedrijf (opnieuw) happy maken online’.

About us

a hands company,
a happy company

Hyggle is een dochterbedrijf van Hands Mediarouting. 

Hands en Hyggle versterken elkaar en vullen elkaar perfect aan. Hyggle verzorgt de onlinefocus van elk project. Vaak is er bij de klant te weinig tijd of te weinig kennis in huis. Het is net dan dat Hands en/of Hyggle extra helpende handen aanreiken. Zodat je de focus kunt richten op je bedrijf of organisatie. En wij onze focus en knowhow omzetten naar een efficiënte communicatie. Wij beschouwen communicatie niet als een doel op zich, wel als een middel. Een uniek instrument om jouw doelstellingen te bereiken.

Hands telt ondertussen 20 communicatiespecialisten. Hun expertise wordt ook voor Hyggle ingezet om volledige campagnes en resultaatgerichte communicatie op sociale media uit te werken voor KMO’s.

Hands
logo Hyggle

wie zijn wij?

Er is talent van verschillende aard nodig om online voor jouw onderneming het verschil te maken.
Maak kennis met ons team.

Eline Laffut van Hyggle

Eline
Laffut

Co-owner Hyggle

Gedreven, met focus op resultaat. Maak kennis met Eline. Ze behartigt de contacten met klanten en zet de lijnen uit. Ze vertaalt de noden in strategie én zoekt naar de perfecte marketingoplossing voor jouw probleem.

Stijn
Van Hacht

Digital marketeer

In de dynamische wereld van digital marketing, is variatie de sleutel. Stijn kent de online wereld als zijn broekzak. Digitale campagnes op maat van elke klant. Voor welke sector het ook mag zijn. Deze expert kent zijn vakgebied.

Celien
Vissers

Community manager

Van strategische planning tot creatieve content. Celien is de duizendpoot van het bedrijf. Veel input omzetten naar waardevolle output. Dat is echte content creëren. Communities met een gouden randje. Wij maken ze!

Hygge

De naam verwijst naar het Deense ‘toverwoord’ ‘hygge’[Hoo-ga]. Al jaren staat Denemarken aan de top in het World Happiness Report van de VN. Een belangrijk element in dat Deense geluksgevoel is ‘gezelligheid creëren’ en dat is precies waar ‘hygge’ voor staat. Geluk vinden in kleine, simpele dingen. Als we ‘hygge’ versmelten met ‘Google’, krijg je Hyggle,… but what’s in a name?

Op sociale media is ‘hygge’ inderdaad een constante: iedereen verzorgt zijn eigen PR en verspreidt zijn geluksmomenten vrolijk op allerlei kanalen. Ook wij zoeken voor uw business naar de kleine dingen die het verschil maken. Maar wij denken anders, wij schrijven anders, wij brengen mensen online samen en herleiden het world wide web tot de essentie van uw bedrijfsverhaal.