Een intensere
band met
je klant

Onze expertise strekt zich uit over zowel B2B- als B2C-markten in diverse sectoren. Ontdek de verhalen achter de succesvolle cases van klanten die we hebben begeleid bij het vormgeven en uitvoeren van doeltreffende social media strategieën. Bij Hyggle geloven we in het opbouwen van een intensere band met onze klanten, omdat wij begrijpen dat echte groei voortkomt uit samenwerking en wederzijds begrip.

Our Happy Clients

Wil je de online marketingstrategie van onze klanten leren kennen? Klik onder het logo van elke klant en ontdek snel hoe Hyggle hen heeft ondersteund, en welke accenten we hebben gelegd.
Onze aanpak is gericht op resultaten, maar we streven ook naar een duurzame samenwerking. Dit is slechts een greep uit het aanbod.

Circuit Zolder affiches 24uur Zolder
Logo Circuit Zolder

Circuit Zolder en de Belcar races zijn een begrip in de autosport. Tot 1984 werd de Belgische manche van de Formule 1 in Zolder gereden. Het circuit was ook al het decor voor het WK wielrennen, het WK veldrijden en er worden BMX-kampioenschappen gereden. Hyggle en Hands werken al reeds 5 jaar voor dit fantastische Circuit in Limburg. Have a funfastic time!

Met zeer creatieve en intensieve sociale mediacampagnes en weloverwogen SEA-campagnes slaagde Circuit Zolder erin om op alle parameters – bereik en conversie – als beste van de klas te scoren voor de grote DTM race. En dit vergeleken met andere circuits over de wereld waar de DTM reed. Ook de andere races worden met online advertising gepusht wat een stijging van +30% in de tickertverkoop gaf. De contentcreatie op alle social media kanalen coordineren wij mee. De site zit weldra in een vernieuwd jasje. Ook de Belcar app is vernieuwd dankzij ons digital Hands en Hyggle team.

Europarcs landingspagina
Logo Europarcs

De EuroParcs Group heeft zich ontwikkeld tot een grote speler in het ontwikkelen en exploiteren van vakantieparken met inmiddels ruim 60 vakantieparken onder het EuroParcs-label. Hun kernactiviteiten bestaan vanaf het eerste begin uit de verkoop en verhuur van recreatieobjecten. Hyggle ondersteunt EuroParcs in de commercialisering van de Belgische parken, door het verzamelen van kwalitatieve leads online.

We namen het volledige social media management op ons wat bestaat uit zowel de opmaak van beelden als  de targetting en werkten daarnaast ook een volledige customer journey uit met verschillende flows per actie. Op basis hiervan werden leads gekwalificeerd en opgevolgd in het salesproces.  Dankzij gerichte online advertenties – in combincatie met offline branding campagnes –  werden in een tijdspanne van 8 maanden maar liefst 4.700 leads verzameld. Momenteel werken we nog steeds verder aan het verzamelen van leads. We blijven bijsturen en gericht inzetten op kandidaat-investeerders.

Social ad van Infraligne op mobiele telefoon
Logo Infraligne Slimmer slank

Wil jij graag slimmer slank worden?

De InfraLigne methode is voor iedereen toegankelijk en combineert een mix van sporten in de infraroodcabines, met voedingsadvies én persoonlijke begeleiding. Een belangrijke doelstelling voor het sportinstituut, is het aantrekken en aan zich binden van nieuwe leden. Met deze objectieven en doelgroep ging Hyggle aan de slag in de creatie van organische content en concrete advertising op maat. Op social media en via Google Ads doen we aan leadgeneratie, met een sterke focus op de customer journey. Ook de site blijft een belangijk visitekaartje. Het werkt. Dit zagen we dan ook aan de website traffic en de bijhorende conversies die terug helemaal op peil kwamen na de coronacrisis.

1 2 3 5